Q&A

Dziś trochę inny post niż zwykle – w końcu udało nam się nagrać dla Was Q&A z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez Was pytania.

Mam nadzieję, że odpowiedziałam na wszystkie Was nurtujące pytania. Jeśli jednak nie powiedziałam czegoś, co chcielibyście wiedzieć o chorobie czy o mnie, to serdecznie zapraszam do zadawania pytań przez formularz kontaktowy na blogu, wiadomość przez fanpage na facebooku lub wiadomość prywatną na instagramie. Oczywiście w komentarzach też możecie zadawać pytania, jednak czasami jest ich bardzo dużo i istnieje ryzyko, że może gdzieś mi umknąć jakieś pytanko.

YouTube to dodatek do bloga, zdecydowanie lepiej czuję się pisząc, niż mówiąc przed kamerą, ale na pewno jeśli wpadnę na jakiś pomysł, to pojawią się inne filmiki – na pewno w planach jest tutorial makijażowy, ale skierowany stricte do osób w trakcie chemioterapii – pokażę Wam tam jak namalować brwi, kiedy ich nie macie, a także jak zamaskować brak rzęs, nie tylko doklejając sztuczne. Póki co nie wiem kiedy będzie ten filmik, ale na pewno będzie. 😀 Bardzo mi będzie miło, jeśli zasubskrybujecie mój kanał na YouTube, to nawet jak umknie Wam post o tym, że dodałam nowy filmik, to dostaniecie maila z informacją. 😉

Co sądzicie o filmiku? Jak Wam się podoba? 😀

Miłej niedzieli!

3 myśli na temat “Q&A”

  1. Filmik super! Fajnie, że daliście radę go nagrać 🙂 wygladasz świetnie a uśmiech nie schodzil ci z buzi. Ja od 2 tyg mam bóle w klatce po infekcji, lekarz mi co chwilę chce robic ekg mimo że dobrze wyszło.

    Polubione przez 2 ludzi

  2. Hej!!! Przed chwilą odkryłam Twój blog przez właśnie ten filmik! Proszę, nagrywaj ich więcej!!! 🙂 Tak miło zobaczyć jak się uśmiecha. Dodaje to tyle siły.

    Polubienie

Dodaj komentarz